“Культурна долина” від мерії

Страшенно порадував стратегічний план розвитку Києва на 15 років вперед від нашої доблесної мерії. Шалена кількість слів і мізерна кількість конкретики. Особливо “культурна долина” (11-та сторінка файлу) вразила:

По-перше незрозуміло чому автори обрали ідеалом Київ середини 20 століття, коли кращі таланти з Києва висмоктувались у Москву. Мал. 4 не ілюструє наведеного твердження – представлено період 2003-2010 з незрозумілим пропуском 2006-2007 років.

Далі йде надзвичайно пафосне порівняння з Кремнієвою долиною.  Далі йдемо по тексту:

“Необхідні також… проведення різноманітних культурних заходів і подій” – нашим можновладцям слід нагадати, що найбільшою нашою втратою останніх років є втрата ГогольФесту 2011, адже якщо який захід і тягнув у нас на світовий рівень, то саме ГогольФест. Власне в концепції не згадано жодного фестивалю, я маю сумніви в тому, що це може свідчити про шось інше, окрім цілковитої необізнаності авторів документу в культурному житті столиці.
“Створення інфраструктури…”  – нарешті хоч одна назва, і та в дужках… Але знов таки – жоднісінької конкретики. Де цей центр буде збудовано, чи передбачається зала на 1000 місць, з якими акустичними характеристиками, чи передбачається там щоб окрім зали?

“Оновлення культурної пропозиції” – цікаво, який сенс вони вкладають у слово “зона”? Наприклад, рейдерські атаки на “Сяйво” – “зона” чи не “зона”? А виселення “Центрмузінформу”? Нічогісінько не сказано в який спосіб підтримуватиметься ця пропозиція.  “Формування репертуару…” – про вплив на репертуар яких саме колективів йдеться і кого запишуть в цільову аудиторію, часом не “донецьких”?
Просування культурної пропозиції, тут я взагалі в захваті від уміння робити вигляд діяльності. Процитую трохи:

  1. Створення єдиного культурного інформаційного порталу…” – це що, стратегічне завдання?  Візьміть та й створіть, це ж не так важко!
  2. Активне використання соціальних мереж…” яких саме – приватних іноземних “вконтакті”, “ЖЖ” і т.п.? Смішно бачити таке в “Стратегії” від очільників міста.
  3. Включення культурних заходів до туристичних програм…” – думаю, турфірми і без вас, шановні містовладці, розберуться, куди їм водити екскурсантів. А як на рахунок зайнятися молодшим поколінням киян?

Скопійовано з сайту меритократів з дозволу автора.

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s